uäääck


2011-03-29 @ 19:28:35

Jag mår inge vidare, labbade i förmiddags, blev tvungen att springa iväg och spy mitt i allt. Som tur var så var det bara typ 30 min kvar av labben när det hände, så jag kunde härda ut. Sen däckade jag hemma. Ont i huvudet & magen. Men inge mer spya, vilket ju är bra! Ligger i sängen, somnar när som, vill vara pigg imorgon, 8-17 i skolan varav 4 timmar labb. Pju! Nu sitter jag och försöker driva Malin till vansinne, det går faktiskt ganska bra. Nähä, kolla film och sova? Frrfrrrfrr, fick förresten tentaresultat idag, satte en 4a i analytisk kemi och en 5a i oorganisk, woop woooop! Gjorde mig aningens gladare och piggare. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0