sommarjobb!


2011-03-24 @ 11:23:22

YÄ! Fick nästan nio veckor på hemtjänsten i Fagersta. Money money money! Kommer sitta fint. Var lite orolig för att jag inte skulle få, skickade in papprena över en vecka för sent :P Men dom vill ju ha folk som jobbat där förut, så gjorde väl inte så mycket. Men känns bra i alla fall, saknar pensionärerna, hihi!
Igår hade jag, Tom & Louise ost&vinkväll. Tom hade köpt en flaska var åt oss. Jag drack knappt tre glas, dom andra två pimplade i sig resten och blev askalas, ahah! Men det var väldigt trevligt :)
Föreläsning 8-10, är hemma och chillar lite. Ska göra mig iordning strax, Bi6-möte sen sitta och vänta på att Torsdagskröken ska börja. Är festerifest ikväll, Africa-tema. Vi ska måla oss svarta.. Haha!
Imorgon åker jag hemhem. Ska bli najs! Ska på bio med Elli på lördag, myyys :)
Nähä, ska ta och svida om, på med ovven och bege mig mot campus.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0