rutiner var det...


2011-03-07 @ 16:03:25

Jag gör mitt bästa för att återgå till "normalt" studentliv. Min pluggmotivation är tillbaka och högre än den varit tidigare i år. Och det är ju fasiken superskönt! Hade en rolig labb nu på eftermiddagen, ska försöka skriva labbrapporten ikväll. Och plugga. Har kopierat Ottos anteckningar från allt jag missat, blev en redig bunt, mer än 60 sidor fram och bak!! Så är en del att ta sig igenom. Men det ska nog gå. Jarrå! Har fixat iväg mina papper angående sommarjobb fast ansökningstiden gick ut förra veckan.. Förhoppningsvis hjälper det att jag jobbade där förra sommaren! Städat är det här hemma också, skulle behöva tvätta, får ta det imorgon förmiddag. Ledig imorgon men har tänkt plugga 8-16, sen möte med den som äger SkytteC för att skriva på papper så vi får vara där på fredag, sen 17-19 möte med älskade Bi6! Frrfrrfrr, dags att sätt igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0