nu tar jag tag i mitt liv


2011-03-06 @ 19:34:36

Dags att leta fram kalendern, börja planera och ta tag i saker.
Snutte är över, en hel vecka har jag bara sovit och slappat, fått all stress att försvinna från min kropp. Nu är det dags att bli effektiv igen. Plugga. Laga mat. Träna (WIIIIE!!!!). Ta igen en massa massa MASSA missade föreläsningar och lektioner. Tenta om 9 dagar. Haha. Har tre tentor, men kommer helt och hållet skippa fysikaliska kemin, alldeles för svårt och för mycket missat för att kunna ta igen det och samtidigt plugga två andra kurser. Så ska satsa på oorganiska kemin och analystiska kemin och hoppas jag faktiskt klarar dom tentorna. Har ångest men samtidigt inte, för jag har ju bra anledning till att ha missat tre veckor med föreläsningar. Omtenta-p under påsk om inte annat. Det ordnar sig!
Städat lägenheten, såg ut som ett bombnedslag, var här med vårt Bäbi6 och mellanfestade innan Daniel Adams-Ray. Våra bäbisar är roooliga!!! Men ingen ritkigt kul kväll väl på Kårallen, alldelesför trångt vid scen så såg bara fem låtar tror jag det var. Sen träffade jag bara en massa puckon resten av kvällen, men slutade på donken med Marcus och lite snicksnack, trevligt avslut på kvällen i alla fall.
Nu ska jag skriva ett pluggschema för veckan. Det värsta är att tacfesten för alla jobbarna är på fredag och på lördag är det Sektionsaktivas sittning. Men blir effektivt jobb på fredagen så man kommer hem i lagom tid och alkoholfritt på lördagen så jag pallar plugga hela söndagen. Pju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0