nästan slut


2011-03-17 @ 19:51:41

Imorgon runt tolvtiden är jag friiiii!
Efter sju dagars intensivplugg á minst 9 timmar om dagen ska det bli skönt med HELG. Det värsta med tentap är att man inte har någon helg, spelar liksom ingen roll vilken dag det är, plugga lär man göra lördag som tisdag. Jag har dock varit minst effektiv idag, mådde inge bra så gick hem och somnade i 1,5 timme. Sen gjorde jag en övningstenta och gjorde fel på typ allting så nu har jag lagt ner det. Vet att jag kan tillräckligt, egentligen :P Imorgon ska jga laga massa god mat och tvätta kläder. Sen kanske en sväng till [hg] med Johan & Sofia och fira att tentorna är över (alla andra amigos skriver sin sista tenta på lördag så det är bara vi i vår lilla nv-klass som kan fira imorgon, haha!). Får se hur pigg jag är!På lördag smäller det, jag & Malin ska ha en förträffligt trevlig dag/kväll/natt ser det ut som. Först ska vi sola, sen leta nya skor till Malin, köpa massa sprit till drinkarna vi ska dricka, köpa revbensspjäll & vitlöksbröd, åka hem till Malin och bli lite fulla, möte upp Bi6 och gückla, tillbaka till Malin för mer trevligheter och tillsist ta oss till Kårallen för att skaka rooompa! Otroligt välbehövligt med en trevlig afton! På måndag drar nya kurserna igång, läser biokemi 2 och molekylär genetik, plus statistiken också. Blir i alla fall bättre schema, kommer inte snitta 3-4 labbar/vecka detta läsp, vilket alltid är något! Vi ska välja kurser inför trean också, jag vet redan att jag ska välja organisk kemi inriktningen, vill läsa läkemedelskemi-mastern. Gah, tänk att vi börjar trean efter sommaren?! Galet! Lika galet som att Elli fyller 21 idag, sjukt gamla vi börjar bli :P Hahaha! Näähää, äta lite sen sova? Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0