massa tid


2011-03-30 @ 18:04:55

Ja, nu förtiden har jag en massa tid över. Blir lite tokig av det, måste verkligen hitta på något att underhålla mig med under nästa år, även om jag just nu är sjukt opepp på att engagera mig efter Bi6-året.
Hur som helst, har labbat idag, spännande labb: ett mord har skett, gärningsmannens blod hittat på brottsplatsen, två misstänkta. Vi ska rena fram DNA, replikera det och jämföra. Haha, jättekul och häftigt faktiskt. Läser riktigt bra kurser för tillfället! Varit ute och sprungit, inte min bästa idé.. Det var fortfarande MASSA is, så jag slog på arslet tre gånger, sista två km sprang jag och svor, haha! Ikväll då? Jag vet inte riktigt, kanske sola eller något. Plugga. Herregud, har då mycket tid till övers att jag inte vet vad jag ska göra med den?! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0