det tar sig!


2011-03-13 @ 19:53:23

Har faktiskt pluggat tio timmar idag, hör och häpna! Och väldigt effektivt också. Känns bra. Eller ja, det börjar känns lite bättre i alla fall. Heldag imorgon också, sen analytisk kemi-tenta på tisdag. Hoppas det kommer gå bra! Är på ett sätt skönt med tentap, jag gillar att bara sitta och trycka in info i skallen. Har ganska bra självdisciplin också, så det funkar för mig. Sen är det omladdning och oorganisk kemi-plugg till fredag då den tentan går. På lördagen är det Goldfever. Jag & Malin planerar drinkkväll. Haha, just nu är det bara vi två, får se om nå fler joinar oss. Det är en massa andra fester också men vi dissar nog dom. Kul med drinkar ju! Nähä, slappa en stund innan jag stupar i säng?
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0