väntar på solsken


2011-01-07 @ 10:35:10

Ja, mamma låter mig i princip inte åka förrän det blivit bättre väder! Dom sa att det skulle vara soligt idag men än så länge snöar det ju bara. Har i alla fall packat allt som ska med, fyfan, kommer få springa ner till bilen typ fyra vändor för att få in allt i lägenheten, hatar det!
Håller på att ladda upp bilder som jag ska framkalla, nästan hundra stycken blev det, mest Bi6 bilder, är ju roligt att ha i album som man kan bläddra i, om dom bara ligger på datorn tittar man ju typ aldrig på dom!
Hungrig är jag också, ska bli gott med lite Vivaldi. Bara far min kommer hem snart så vi kan frisera tjockiskatten, lär ta ett tag, den köttbullen har massa med päls!
Kunde inte sova inatt, var helt uppspelt över att jag ska tillbaka till Linköping, när jag väl börjat tänka på Snutte och allt så blev jag pepp, kommer bli roligaste ons-lör på hela 2011!!! Och så började jag faktiskt sakna alla mupparna i Linköping, dom är bra underhållande :P Hihi, neeheej, ta en macka kanske?! Annars faller jag ihop!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0