så där ja


2011-01-27 @ 19:13:25

En kämpig vecka är snart över. Eller ja, skolveckan i alla fall. Imorgon har jag egentligen sovmorgon, men är ju med i studienämnden och vi utvärderar alla kurser efter kursslut och läste en pissig filfak-kurs i höstas, helt värdelös. Vi skrev en ganska brutalt ärlig utvärdering så imorgon ska vi ha möte med examinatorn för kursen. Får hoppas hon verkligen kan ta till sig det som blir sagt. Men ärligt talat vore det bättre om dom bara tog bort den där jävla kursen. Så skulle vi kunna slippa läsa 6 hp extra den här terminen, en av extra kurserna kunde gått i höstas istället. Jaja.

Kom i alla fall nyss hem, slutade skolan 17 sen var det öva scenshow med Bi6. Var trött och allmänt depp när vi började, men två timmar med dom där söta katterna gjorde mig pigg & glad igen. Tur att dom är så bra!

Imorgon händer det mer kul.. Det är festeristfest ute på SkytteC, porrfesten heter den.. Ryktas om att den ska vara bästa festerifesten under hela året, så vi är pepp! På lördag ska vi fira Johan & Tobias som fyller 22, tror jag. Dom ska laga mat och sen ska vi nog ha en spelkväll. Utgång vet jag inte om jag orkar med, har massa plugg och ännu mer Bi6-grejer att göra i helgen. Jag längtar så sjukt mycket till 7 februari när allt drar igång. Något vi planerat sen i juli förra året. Helt sjukt att det bara är några veckor kvar nu?! Det kommer bli bäst. Det kan inte bli annat när det är ett sånt fantastiskt gäng som ordnar det. Åh, minns inte när jag senast längtade till något så mycket?!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0