problem med att göra ingenting


2011-01-11 @ 13:50:05

Det här är första gången jag är hemma i Linköping utan att gå i skolan. Får lite panik, underhåller mig själv ganska väl. Fixade körkortet igår, pantade miljoners med burkar sen alla förfester som vi haft här, ringde till diverse som skulle ringas till osv osv. Sen hade jag & Tom Sagan om ringen-maraton, vi klarade det nästan, somnade halvvägs in i sista filmen, runt fem imorse, haha! Nu ska jag & Tobi ut och köpa lakan som ska målas och hängas upp på campus. Och i eftermiddag ska jag LÄSA, har köpt fyra böcker så ska ladda upp med mat och annat gott sen sträckläsa, hela natten. Imorgon blir det nog måla lakan och sen öva scenshow på kvällen, naaajs. Nä, nu är jag sticka iväg!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0