pepp, peppare, peppast!


2011-01-13 @ 16:57:13

Så känner jag inför Snutte! Vi har målat lakan hela dagen, både igår och idag. Efter vi målat igår övade vi scenshow (jag var flumm3000) och det kommer bli AWESOME!!!! Sen var vi ut med Magnus och käkade på resturang och hade det riktigt trevligt och kul, som alltid när vi hänger :)

Johan skickar idolbilden på mig, haha, muppig jag ser ut alltså!! Åååh, Snutte kommer bli fantastiskt!

Ska städa mitt rum sen blir det slappa, läsa bok. Imorgon jobbar jag på [hg] från 17.30 - 03.00 plus städ.

Ser fram emot att skolan startar på måndag, men fasar samtidigt för hur det ska gå.. Går 08-17 eller 08-21 nästan varenda jävla dag detta läs-p. Tenta tis, ons och fre nästa tenta-p. Plus en till tenta som inte låg med i schemat, vet ej när den kommer gå. Men min vanliga tur så blir den på tors så jag får fyra tentor på raken. Skulle sitta fint..
Och Snutteveckan har jag fyra eftermiddagslabbar... Dom kommer missas, eller i alla fall två av dom. Vi släpper tema och börjar med PR 7 feb (Gaaah, bara 25 dagar kvar!!!!!) och sen är det Snutte som gäller i tre veckor, sitta i Colosseum, göra PR för jobbsläppet, stå i märkesbacken, galna upptåg och ja, jag längtar. Jag har gett mig själv ett ultimatum, ska plugga varje lite varje dag fram till Snutte så det inte blir så himla farligt att missa massa föreläsningar och lektioner. Får se hur det blir med det. Jaha, nej nu ska jag städa sen laga lite keeeek!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0