Oj!


2011-01-30 @ 15:29:28

Helgen har gått jättesnabbt. Fredagen var jättesupderduper kul, faktiskt. Igår låg jag framför tvn hela dagen, vid sextiden åkte jag hem till Johan för att fira honom & Tobias. Men var trött så åkte hem igen runt halv elva. Vaknade nio imorse (varför sover jag inte när jag för en gångsskull har tid?!). Har hållit på med scheman inför Snutte sen klockan tolv. Det går bra. Om en vecka är det dags att sätta igång med PR, så spännande :D Ska laga mat (eller beställa onlinepizza...) och plugga strax. Nästa vecka är också en ganska pissig vecka, schemamässigt. Däremot är det VSR torsdag, fredag och lördag som gäller. Ska bli kuuuuul. Nähä, fortsätta vara duktig och få saker gjorda?! Kanske en promenad?!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0