glaaad!


2011-01-26 @ 15:02:31

Redo för ännu en megalång dag i skolan, och så blev vår lab inställd :D Länge sen jag gått hem från campus medan solen fortfarande lyser ;D Hoppas bara dom inte lägger in den under Snutteveckan, då blir jag arg.. Men det är ett senare problem! Har precis dammtorkat hela mitt rum, synd bara att dammsugarpåsarna jag beställde på nätet i söndags inte kommit än?! Hade kunnat köra en riktigt ordentlig städning då. Sjukt dammigt här hemma.. Har skickat massa mail, ska installera min skrivare jag fick av farmor&farfar i julklapp, åka ut till maxi & bolaget och laga lite mat. Helt sjukt va några extra timmar hemma kan vara effektiva! Men orkar ju aldrig ta tag i saker när man kommer hem sent (plus att det känns som det var länge sen jag såg lägenheten i dagsljus, haha, så nu ser jag allt damm.. :P). Nej, ska inte sitta för länge för så blir jag bekväm och slö, nu ska jag vara teknisk och få igång skrivaren. Men har nada aning om var jag ska ställa den?! Den är typ stor. Jättestor. Haha.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0