finally friday!


2011-01-28 @ 10:52:04

Need I say more?!
Var på mötet med examinatorn för den där kursen tidigare imorse, det gick bra och det är coolt att vi studenter har så mycket att säga till om. Plus att vår kår betalar våra sektioner för att vi utvärderar kurser, yää!
Var ut till maxi och köpta sån där god potatisgratäng som man bara slänger in i ugnen, mumma. Tänkte unna mig en riktigt god lunch för jag varit så duktig hela veckan. Sen är det föreläsning. Efter det blir det en snabbis hem och sätta på mig ovven och fixa mig lite, sen fredagspuben i väntan på att resten av gänget ska sluta upp efter deras sista föreläsning. Har städat hela lägenheten nu också. Har ju inte haft dammsugarpåsar, men dom kom igår så hämtade ut dom idag. Nu är det rent & luktar riktigt gott. Uuuunderbart. Nähä, duscha och laga mat kanske?!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0