back in town


2011-01-10 @ 13:01:38

Ja, Linköping var det ja! Har varit precis som det brukar: möte med Bi6, utgång med Bi6, legat död hela söndagen. Ja, här är allt som det brukar vara. Förutom en sak: jag har inget att plugga till. Är omtenta-p nu, nästan alla i Bi6 pluggar och anledningen till att vi skulle träffas mer än en vecka innan läs-p började var för att måla lakan och öva scenshow. Motivet till lakanen är inte klart, scenshowen är halvfärdig vilket resulterar i att jag har nada att göra och nada person att göra nada med eftersom alla pluggar. YEEI. Så jag tänkte ta tag i sånt jag annars brukar skita i och min to do list börjar med att fixa nytt körkort. Har ju kört utan körkort sen i september när det försvann när jag & Fia var i utomlandet. Så har varit tvungen att använda mitt hemska gamla leg istället. Och sen tror jag polisen vill att man har ett fysiskt körkort helst, om jag nu skulle bli stoppad.. Rensa och organisera min graderob skulle också ligga högt på min lista. Men sen ska faktiskt jag & Tom ha ett Sagan om ringen-maraton imorgon, vilket gör att ca 12 timmar av min morgondag är uppbokade i alla fall. Eller på torsdag, vet inte riktigt med den där karln. Näähää, kanske ska kolla upp hur ocvh var jag får ett nytt körkort och sen göra mig fin till bilden?!

Fast... Det skulle ju vara skönt att bara ligga hemma hela dagen....

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0