2011


2011-01-03 @ 23:13:11

Vilket år 2010 var, och framför allt: vilket jävla avslut på året vi drog till med! Har haft the time of my life i Sälen med bästa tjejerna, spårat, galet och helt underbart! Precis som det ska vara. Lär göras om nästa nyår, har aldrig haft en så rolig nyårsafton (eller nyårsdag för den delen..!). Har dock varit bakis i två dagar nu, utan att överdriva. Va helt död i söndags, låg och tyckte synd om mig i baksätet hela vägen hem, kom hem halv fem på eftermiddagen, då gick jag och la mig och sov till elva idag. Kunde ha sovit längre om inte pappa kommit in och kollat till mig, haha, dom va lite oroliga för mig :P

Imorgon blir det lunch hos mormor, leka lite med Pellan och sen middag i Västerås med brruuuudarna, väldigt trevligt! Resten av veckan blir chill, orkar inte göra något speciellt, leka med Sofia typ. Spela tvspel. Haha. Åker tillbaka till Linköping på fredag. Är inge pepp på det nu när jag haft det så kul och bra här hemma med alla! Men väl där kommer jag in i Linköping-mode och det går fint. Börjar dra ihop sig inför Snutte nu, YÄÄÄÄÄ!!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0