uuuusch


2011-02-10 @ 10:58:10

Hade tänkt ta mig ut till Maxi & apoteket igår, blev ju inte av, somnade halv sex igår. Vaknade några gånger under natten för jag frös/svettades eller drömde mardrömmar.. Uuuunderbart..! Sov till halv tio imorse, vaknade och mådde, om möjligt, ännu sämre. Har inge mer alvedon, ingenting att äta. Inte för jag är hungrig men hör mammas röst i mitt huvuvd hela tiden som tjatar på mig att äta för då blir man frisk. Och så har jag lab om två timmar. Skapligt sugen på det. Haha. Jag sitter hemma och skratt/gråter för tillfället, jag vill hemhem. Jag vill vara frisk. Det är dålig tajming, vill njuta och ha kul med Snutte nu, nu när vi äntligen är igång! Efter helgen då, ja då tänker jag vara fit for fight. Längtar till helgen, ska ligga hemma med massa gott att äta och massa bra filmer. Inget festande. NAJS. Nähä, duscha av mig lite av sjukdomen kanske?! Läsa igenom dagens lab kanske?!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0