sööndag


2011-02-13 @ 20:31:55

Mår bättre och bättre. Vilket ju är bra. Men har fortfarande feber. Vilket ju är jobbigt.
Var till campus och kollade när gänget övade inför scenshowen, fään va bra den kommer bli! Riktigt snyggt!
Imorgon är det jobbsläpp, jag är nervös, hoppas att det kommer massa med folk, eller ja, tillräckligt med folk nöjer jag mig med :P
Ska kolla på film nu, men den är tre timmar lång och jag somnade precis till. Känns inte som jag kommer se hela :P Biljettsläpp på onsdag morgon, köandet startar 21.00 på tisdag. Ska vara där en sväng tänkte jag, sen blir det att pallra sig till släppet 07.30, eller ja, vi ska väl dit någon timme innan så allt hinner ställas iordning. Såg Petter dokumentären som gått på 4:an i veckan. NAJS. Vi borde inte få några problem med att sälja slut lördagen. Och torsdagen är det ju karvall, vilket ju alltid är poppis, hihi.
Nähä, film nu, sova inom kort.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0