Snuttefilmen 2011


2011-02-07 @ 17:03:28

It't on!!!!
Igår tog vi över campus: klistrade "idolbilder" på muggar som nu finns i Baljan (jätteroligt att se folk överallt på campus dricka kaffe ur muggar med bilder på oss på :P), det var 6000 muggar som märken skulle på, jättekul jobb, haha! Upp med affischer på hela campus, massa lakan & en stor banderoller. Ashäftigt. Coolt. Suttit i colosseum och pr:at hela eftermiddagen. Har redan kommit fram massa folk och frågat hur tidigt man måste köa till jobbsläppet, vilket gör mig gladare än gladast :D Folk verkar pepp och tycker det är awesome att vi bokat Petter till lördagens efetrsläpp. Imorgon ska vi gå omkring utklädda till våra karaktärer,härja lite i colosseum under lunchen. Vårt mål är att synas hela tiden. Vi ska sälja slut våra biljetter tamejfan! Jag är pepp, fast jag är sjuk och har massor med skolarbete jag måste ta mig igenom. Saknar bara tiden.
Här är "idolbilden" som sitter på kaffemuggarna, hahah!
Vår fina infoaffisch
Affischen vill inte laddas upp, kan tro att den filen är för stor för den ska vara i så himla bra kvalité när man skickar till tryckeriet.
Allt är igång nu. Känns underbart :D
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0