skit också


2011-02-09 @ 16:45:51

Mår säme idag. Två labbar. Var nära att bryta ihop där ett tag, hade en föreläsning mellan labbarna, la mig längst bak i salen och sovi nästan två timmar. Inte för att jag mådde nå bättre efter det ändå. Nu ska jag lägga mig och kolla film, eller sova mer. Febern vägrar ge med sig, även fast jag käkar alvedon. Det jävligaste är att jag måste iväg och handla, har ingen frukost, ingen potatis, inget ris, ingenting. Och jag orkar verkligen inte. Vill bara lägga mig ner och dö. Inte kan jag stanna hemma imorgon heller, har lab och vi ska fotas och en massa tjoffs. Inte pepp nu. Vill ha helg, sova. Bli frisk. Jäkla dålig tajming det här!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0