på bättringsvägen


2011-02-12 @ 15:58:01

Verkligen länge sen jag varit så dålig, utslagen i torsdags & igår, hemska dagar. Mina föräldrar är sötast, pappa tänkte åka ner och hämta hem mig i fredags! <3 Men jag ville inte, eller jo, jag ville hem, men bäst att stanna här ifall det är nå Snutte bestyr som man måste ta tag i. Plus att jag inte skulle velat åka tillbaka hit igen om ajg kom hem just nu :P Haha! Nej men det ska bli skönt att bli FRISK köra Snutte all in dom här två veckorna, it's our time to shine liksom. Jobbsläpp på måndag, NERVÖS! Har funnits ganska bra intresse, jag hoppas dom som frågat om det väl kommer till släppet, efter det (om jag får alla jobbare jag behöver) kommer jag slappna av och njuta ordentligt, för då är det bara att köra! Jag tror verkligen vi gjort en lyckad boking, Petter kommer bli awesome på lördagens efetrsläpp. Herregud, vi är så jävla bra, det är vi :)
Ska slappa resten av dagen, fortfarande ganska mycket feber, så alvedon är min bästa vän just nu. Ska fixa lite med scheman och annat småpyssel inför Snutte, bara kul grejer. Somna tidigt är min plan, roomien ska iväg på partaj så får lägenheten för mig själv ikväll, ganska skönt emellanåt, är väääldigt sällan helt ensam. Och det behöver jag få vara ibland.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0