frrfrrfrrr


2011-02-01 @ 21:32:31

Kom hem för en halvtimme sen, har myst med Bi6 hela eftermiddagen&kvällen: möte + scenshow. Det går bra. Får panik över hur nära det verkligen är nu, pjuu!
På tal om något helt annat. Eller nä. Skit i det. Jag är på konstigt humör. Typ nu. Typ ganska ofta den senaste tiden. Vet inte riktigt vad det beror på. Och med konstigt menar jag varken surt, argt, glatt eller flummigt. Jag bara är. Sofia kallar det att vara neutral. Jag brukar inte vara det. Det brukar alltid vara något. Har svårt att hantera det och det slår över till att bli surt eller argt. Jag är ingen mittemellan-människa. Nu är jag faktiskt lite trött. Imorgon är det lite skola, lite ner på stan och leta efter en grej jag behöver, lite plugga. Och laga mat. Och städa. Damn it.
Och så saknar jag min mor&far! Men dom kommer ju ner den 23 och är med på Snuttefilmen, åååh, det ska bli så obeskrivligt kul att visa dom vad det är jag jobbat med och pratat om konstant i sju månader.
Sängen?
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0