torsdag.


2011-12-15 @ 09:58:29

En tenta skriven och det gick bra, vilket var förfärligt skönt! Känner mig lite mer pepp att ta tag i monstertentan igen i eftermiddag och imorgon. Just nu sitter jag bara och gör ingenting, tänker göra det en timme. Har ju faktikt skrivit tenta idag. Jag är så snabb, vilket är bra för hade tentatid till 13 (!) så egentligen skulle jag ju sitta och skriva.. Alltså inte plugga. Hähä. Ska på möte med en forskare sen, jag ska kanske göra mitt exjobb (kandidatarbete) hos henne i vår. Hon jobbar med felveckade protein i hjärnan som typ när man får Alzheimers. Väldigt intressant. Men som vanligt är jag världens velmaja, Peter & Stefan som jag haft som föreläsare i monstertentakursen frågade om vi ville göra exjobbet för dom i Organkemi. Vilket ju också skulle vara spännande. Samma val som till masterutbildning: organisk syntes & läkemedel eller protein science. Voj voj voj. Att det aldrig kan vara enkelt! Nåja, det kanske går skitdåligt på mötet, är antagligen fler som vill göra exobbet hos henne, då blir jag automatiskt tvungen att göra det i organkemi. Awesome att slippa välja själv, hähä. Nej men ska njuuta av att tentan gick bra ett tag till, sen ta tag i nästa åbäke. Herrrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0