torsdag. igen.


2011-12-15 @ 14:59:53

Jag är glaaaaaaad. Exobbet är bestämt nu, gick jättebra hos Ann Christin, hon var så himla peppad på det så jag blev ännu mer pepp :D Och en ätterolig grej är att sammarbetspartner i projktet är... AstraZeneca! Känns som något bra att ha med i CV:t, om jag söker sommarjobb hos dom kan det ju bara vara positivt att jag varit delaktig i ett av deras projekt! Åh ska bli jättekul att få göra något, se vad min utbildning hittills har gett mig! Hon jag ska göra det hos ville helst att jag skulle börja i januari, men läser 12 hp protein kemi och 3 hp protein rening, två kurser som säkert är väldigt bra att ha till projektet! Dan va gött det ska bli att få se vad man kan komma att jobba med! Nu kommer strax Mickepickepööö, vi ska ha plugga eftermiddag/kväll. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0