fredag.


2011-12-16 @ 15:09:26

Sitter mest och slöpluggar. Konstigt nog känns det som jag har koll på det mesta. Vilket är både skönt och jobbigt. Ska fortsätta slöplugga restem av dagen. Ikväll ska jag ha myskväll ensam emd katterna, Michael ska plugga all night long och Joanna skulle på festelifest. Minns inte senast jag var helt ensam hemma. Ska faktiskt bli skönt, har köpt potatisgratäng och kyckling, muuummma! Imorgon är det tenta. Imorgon vid den här tiden har jag musik på högsta volym och städar&packar. Sen ska jag och Mickepickepöö myyysa med god mat och vin, nam nam nam. Sen söndag morgon åker jag hemhem och vi ses inte förrän 26, OMG OMG OMG hur ska vi klara oss?! Hähä.. Ska bli superduperskönt att komma hem typ en vecka innan jul. Behöver köpa julklappar.. Och slappa. Ja. Nej menom jag ska fortsätta med mitt slöpluggande, ikväll ska jag ha 90210-maraton, perfekt uppladdning inför monstertenta, yäää! :D Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0