torsdag.


2011-04-14 @ 14:16:50

Veckan går snabbt. Jag ligger en dag efter, måndagen var som söndag för mig så idag tror jag det är onsdag fast det är torsdag. Knepigt eller hur? Ledig resten av dagen, ska tvätta, laga mat & ut och springa. Var och simmade 60 minuter med Malin igår, sen var vi ner på stan och åt jättegod sallad, det var trevligt.
Är ur form, behöver verkligen lite ledighet nu, sova ut ordentligt, är dödstrött varje morgon. Bara två föreläsningar imorgon sen tackar jag för mig och tar ledigt i två veckor, ska bli så himla najs! Men ska försöka plugga två timmar varje dag när jag är hemhemma, kommer ha igen det som fan i tenta-p. Så får hoppas jag kan tvinga mig själv till det. Blahaaa, lite så känns det. Nähä, byta om och springa en vända kanske?! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0