tisdag


2011-04-05 @ 21:36:29

Dagarna går fort förbi! Har haft en superduper trevlig helg. Jobbade [hg] i fredags, gick smärtfritt, hade kul. Lördags hade jag & Malin roligt. Vi solade. Vi åt mat. Vi drack och sen gick vi till [hg] och festade bäBi6! Väääldigt najs.
Kommit hem efter åtta både idag och igår. Lite segt. Imorgon går jag 8-12. Sen ska jag fixa saker. Massa saker. Min nya vänner från Lund kommer runt lunch på torsdag. Då ska vi först lämna deras grejer här, sen sätta oss på torsdagskröken, lite sittning följt av mellanfest & avsluta Kravall. Frrfrrfrr, låter som en bra torsdag. På fredag är det badhusfest. Det ska bli kul. Sen firar vår sektion 15 år med finfin sittning. Jag & Malin ska smita iväg på festerifest efter sittningen, hihi.. På lördag jobbar vi på Kårallen, ska bli kul att jobba igen. Sista gången som festerist. Gammal nu. Herregud. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0