spelar ingen roll vilken dag det är


2011-04-28 @ 16:37:22

När jag är hemhemma har jag semester! Woop. Därför jag inte bloggar alls medan jag är hemma, har annat kul jag sysselsätter mig med. Har haft två toppenveckor här hemma, vill inte ner till Linköping (as always när jag varit hemma, väl i Linkeboda saknar jag inte Virsbo. Allt för mycket. Haha!). Har varit till huvudstaden och fått fina grejer inhandlade, hälsat på min bästa Pattis i sin nya lägenhet, middag med brudarna och en massa träning! Har motionerat alla dagar sen jag kom hem förutom i tisdags. Får hoppas jag kan hålla igång med det även hemma i Linköping. Imorgon bär det av till Uppsala för valborgsfirande. Först var jag aspepp men nu är jag mer "meeeh..!", typ. Vill inte dricka och äta massa onyttigt (det blir ju alltid så när man festar..) nu när jag varit så duktig i tre veckor. Men! Hela maj är galet?! Nästa vecka är det fest ons-lör. Veckan därpå är det dags för SOF, tors-lör. 16000 studenter från hela Europa kommer till Linköping, kommer bli superkul! Och veckan därpå är det fest tis, fre och lör. Pjuuu! Är ju det allra sista festerna som festerist, Bi6:are. Känns som man ska njuta av det och vill ju inte missa något. Sen kan man ju vara nyttig och vara nykter. Tyvärr är det helt ärligt inte lika roligt då :P Tragiskt, men sant! Nåja, bara att tagga till, vet att det kommer bli episkt. Hur skulle det kunna bli någe annat liksom?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0