lördag.


2011-04-16 @ 11:27:03

Yääs, påsklov i två veckor nu, NAJS :D
Har precis varit ute och sprungit 5 km, jätteskönt var det. Ska käka lite frukost nu. Håller på att tvätta kläder tills jag ska åka hem, men alla verkar ha försvunnit?! Hittar typ ingenting, jätteknäppt. Hur som helst, åker hem tidigt imorgon. Ska bli skönt att komma hem, mina planer är att slappa, träna, plugga och umgås med bra folk. Sen vill mor&far hitta på roligheter, jag vill att vi ska åka till Stockholm och bo på hotell och bara chilla. Hoppas jag kan övertala dom! Dom vill till Sälen, det funkar väl det också :P Var på bio med Malin igår, Water for elephants, OMG OMG OMG! Så himla bra! Vi satt och snyftade som små barn :P Se den! Sen var vi till [hg], Thomas joinade oss också, jag drack cola. Haha tror det är första gången jag köpt alkoholfritt på krogen :P Men det är ju kanppt nån idé att träna om jag ska dricka en massa hela tiden. Höhö.. Idag ska vi på Chalmers spex, Malins syster som pluggar på Chalmers är med och arrangerar deras spex, så vi ska dit och kolla sen på sittning efteråt, ska bli väldigt trevligt :)
Nää, ska bli asnajs att komma hemhem i hela två veckor typ, fredagen innan valborg bär det av mot Uppsala med sniiiiiggaste Bi6, är jättepepp faktiskt! Sen verkar det vara mycket folk från Linköping som ska dit, komemr bli ruuligt. Dags att duscha nu! Herrå.

Kommentarer
Postat av: Bea

Grymt, vasd roligt.

2011-04-18 @ 10:59:50
URL: http://hotell-morbylanga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0