fredag


2011-04-01 @ 16:31:53

Hade bara en föreläsning idag, men skrev lite labrapport med Johantoan. Var till [hg] igår och käkade & kollade på Kristian Anttila med massa trevligt folk. Det var najs. Har skrivit mer labrapport nu, ska strax laga lite kääk. Ikväll jobbar jag på [hg], sista passet den här våren. Och jobbar sena passet, så blir bara sju timmar, tillskillnad från de andra stackarna som börjar tidigare och jobbar nästan elva timmar. Men det är hyfsat kul, så funkar ju. Kanske sova en liten stund innan jag ska iväg också? Får se!
Haha, jag får "besök" nästa vecka, D-group behövde fler utlandslagsfaddrar. Deras tävling är en darttävling, massa med studenter från Lund, Luleå, Uppsala, Stockholm och Götet kommer hit och behöver någonstans att sova och någon som tar hand om dom lite. Så Rax frågade mig och helt plötsligt har jag sex karlar från Lund som ska bo hos mig tors-sön nästa vecka. Haha! Men det ska bli kul, Bi6 har ju inget lag eftersom vi jobbar på lördagens fest men nu får jag följa med på lagsittningen innan kravallen på torsdag och annat smått & gott. Och det är ju alltid najs att lära känna nytt folk. Näähää, mat kanske?! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0