bästa helgen på länge


2011-04-11 @ 14:43:01

Fyfasiken så kul jag har haft den här helgen. Och det märks i kroppen, är helt skakis.
Mina inneboende för helgen kom runt lunch i torsdags, dom var kalasfulla men sjukt trevliga. Vi har haft superkul tillsammans hela helgen. I lördags jobbade ju Bi6 på Kårallen, det var najs. Vi belv bjudna till d-groups bastu igår så det blev en ganska spårad söndag :P Kom hem runt nio och dog i sängen typ. Hade inte sovit på 37 timmar då, ahha. Så blev 15 timmars sömn inatt. Kommer sakna mina Lundapojkar, dock blev jag & Malin bjudna att komma ner till Lund när som helst och partaja med dom. Skulle vara kul att göra det!
I veckan blir det plugg och träning. På lördag ska vi på spex, Malins syster pluggar på Chalmers och är med i deras spex, dom kommer hit så vi ska se på den sen joina på sittning efteråt. Ska bli kul! Nästa söndag åker jag hemhem och stannar hemma i två veckor! Alla på tekfak är lediga påskveckan och veckan därpå är det omtenta-p men eftersom jag inte har några tentor då så blir det två veckors ledighet. NAJS! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0