tjolahopp!


2010-09-29 @ 22:14:17

Onsdag, fan, halva veckan är redan förbi! Idag var en kämpig dag, 08-21.45 spenderades i skolan. Men dom sista tre timmarna var roliga, Bi6 är ett kul gäng att spendera sena kvällar med :P
Plus att jag, Louise, Thomas och Jonas var på donken en snabbis innan mötet och jag & Louise skrattade så vi nästan dog :P

Imorgon är en kul dag. Eller, har först föreläsning följt av muntlig presentation i kommunikationskursen... Har skrivit stödord men that's it. Vet inte ens hur lång tid min presentation ska ta, 3-5 min får det ta. Humpf.. Men därefter blir det en sväng till bolaget och fylla på inför helgen, lagsittning och sen ordnar vi ovveinvigning för ettan :D Därefter är det kravall, wiiie!

Men hur varvar man ner? När man varit runt folk 14 h i sträck, haft massa att göra dom 14 h och sen ska man komma hem och försöka komma i säng någorlunda i tid?! Drt går inte, jag är SÄMST på att varva ner. Nu är jag så inne i Bi6-grejer så kommer spendera någon timme funderandes kring allt sånt. Måste gå någon kurs som lär mig släppa allt och bara slappna av. Har aldrig haft problem med det förut, men i och för sig så har jag aldrig haft så mycket att göra samtidigt förut. Så många olika grejer. Meeeeen, you live and you learn, kommer vara kung på att koppla bort saker och slappna av om någon månad, jarråå!

Nu ska jag svara på lite mail sen lägga mig och kolla på, ååååh, har nytt avsnitt av Kungarna av Tylösand kommit ut? Mer hjärndöda människor är svårt att hitta,perfekt avkoppling ;D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0