spenderar pengar jag egentligen inte har...


2010-09-25 @ 23:22:40

Ååååh, var in på Nelly och beställde hem en massa fina kläder, wiiie!!

Har pluggat hela dagen, och sprungit 7 km, känner mig väldigt duktig faktiskt! Sen hur effektiv pluggtiden var, tja, kan ju diskuteras.. Tänkte lägga mig tidigt men fastnade framför tvn med datorn i knät. Ska upp i tid och plugga imorgon, har gückelträning ett par timmar mitt på dagen bara. En bra helg, första sen jag kom ner till Linkeboda som jag bara varit hemma, pluggat & tagit det lugnt.

Nästa vecka är lika galen som den som snart passerat, går i skolan 8-17 varje dag, lite möten och förhoppningsvis något pass på Campushallen på det så går dagarna fort förbi. Kravall på torsdag, första riktiga den här terminen, skööj, plus att våra ettan får gå ut med sin ovve på för första gången, spännande :D Sen återstår det ju att se hur många som kommer vidare från ovveinvigningen vi ordnar.. :P

Det är jävligt skönt att ha kommit igång med träningen igen, känner hur mycket piggare jag är och peppar peppar ta i trä, nu ska jag hålla mig frisk också!

Nej nu ska jag kolla lite film och vara social med Joanna min roomie, blir sängen inom kort, alarmet står på åtta. Nää, nio är lagom, haha..

BYEBYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0