sova ut


2010-09-28 @ 11:00:23

Jag skippade föreläsningen imorse. Kunde inte somna igår, låg bara och tänkte på allt jag ska hinna göra. När jag vaknade hade jag skitont i huvudet så stannade kvar i sängen. Men nu är jag pigg och glad igen!
Tänk va lite extra sömn kan göra?!

Ska snat iväg och sitta ett pass och dela ut frackpaket som blev beställda förra veckan. Sålde hyfsat bra så det gillar Bi6-kontot :P

Ikväll ska jag städa, laga mat, träna, tvätta och skicka lite mail. En skön hemmakväll. Imorgon är en jobbig dag, går i skolan 8-19 sen har vi Bi6-möte, dom mötena ska egentligen bara vara två timmar men vi har inte haft möte så ofta som vi borde så kommer hålla på tills vi blir klara. Snaaark! Men vi har ju mycket kul att prata om så det kommer nog gå fiiint :)

Mina kläder jag beställde från Nelly har kommit nu, ska försöka hinna hämta ut dom idag :D Wiiie!

Nej om man skulle ta och klä på sig och bege sig bort mot campus?!

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0