pjuu


2010-09-24 @ 12:06:08

Det är sjukt mycket att göra nu, det är tiomiljoner grejer med Bi6 och plus det så är det dugga i Organ2:an på måndag. Läser 12 hp och duggan är på 16 föreläsningar, dvs i princip är det en vanlig tenta..

Satt och funderade på när jag ska hinna hem i höst. Kom fram till att det blir till jul typ, haha. Varje helg i oktober är inbokad; Le mans (trampebilstävling, fester och finsittning) nästa helg, Nollans fest för faddern helgen därpå (vi i Bi6 är ansvariga, ska hjälpa dom ordna allt och sen ska vi självklart gå på den också, höhö), PLUGGHELG, tenta i organkemi följt av TK (vi ordnar tentakravallen, firar att tenta-p är slut) och sista helgen i oktober är det Galliska (vi är bjudna till Göteborg av Chalmers maskinares typ "festeri", det är vi plus några till av festerierna på TekFak som åker ner en helg, har hört att det ska vara heeelt galet. I like!). Och sen var oktober slut. I november är det herr & damsittningen vi ordnar, lagsläpp till snuttefilmen, HHH och massa mer. Och så ska man hinna plugga. Underbart!

Jag har alltid funkat bäst när de varit fullt upp, blir mer motiverad då. Och det gäller nu också men jag saknar faktiskt min mor & far :( Haha, så känns lite tråkigt att inte kunna planera någon hemfärdshelg. Men tiden går fort alltså, veckorna bara svischar förbi.

Sen för att göra det ännu roligare ska jag lägga till lite extra kurser. Vill läsa språk, blir antagligen som kvällskurs för jag har fullt schema om dagarna. Ska lägga till lite statistik också, plus lite annat smått och gott. Min studievägledare kommer tro jag gått och blivit galen. Men jag vill prova i alla fall, pallar jag inte med det så är det ju bara att hoppa av. Haha fast känns som festeriståret inte är det ultimata året att ta på sig mer plugg än nödvändigt. Jaja, möta med s.v på torsdag nästa vecka, får se hur det hela slutar!

Nu ska jag plugga reaktionsmekanismer, love it! Sen är det bastu och fest med D-group och KrogVet som vi ordnar TK med. Ska bara vara med och basta tror jag, och nyktert blir det för jag måste upp & plugga imorgon. Men vill inte vara tråkig och inte gå alls!

Hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0