det va ett tag sen?!


2010-09-20 @ 19:48:13

Haha, typ 4 månader sen jag hängde här sist. Kände att det var dags att börja skriva igen så alla gulliga människor hemhem kan hålla reda på vad jag har för mig här i Linkeboda.

Kom nyss hem från en dag som bestått av fyra möten och en föreläsning. Hade personalmöte inför TentaKravallen som vi ordnar 23 okt, flyter på fiiint. Sen föreläsning om spektroskopi, jag satt mest och skrattade åt mig själv (kom typ försent för jag inte fattade var man stoppade in pengen i drickamaskinen, så Tom fick följa med på rasten och visa, hahaha..). Sen Snuttemöte, gaah, måste sätta igång med både spons och utklädnad, men kommer bli gryymt. Följt av vanligt Bi6-möte, vilket förstörde min lugna och fina vecka, nu är hela kalendern nedkladdad. Ok, sista mötet gills inte, handlade om overallinvigningen vi ordnar för ettan, ska vara massa fulvinslekar så dom bli askalas, höhö.. Inte så mycket mer att planera ;)
Och nu sitter jag hemma, ska lägga mig och kolla på True Blood och sen sova.

Dagarna flyter på, snabbt går det och kul har jag större delen av tiden. Och en väldigt liten del av tiden läggs på skolan, jag måste verkligen ta taf i pluggandet, dugga i Organisk kemi 2 om en vecka, iiii... Men det finns så mycket annat kul man kan ha! Helgen var bäst, ordnade festerifest för 162 fulla & glada festerister, lördagen var det bastu med draglaget följt av förfest med Bi6 + andra söta festerister och sen Oscar Linneros på Kårallen. Gårdagen spenderade jag i soffan och några timmar med Malin & Mange. Så ni ser, hur ska jag hinna plugga?! :P

Imorgon är det Carlgrens som gäller, vi säljer frackar och kostymer från dom på Campus och får en fin liten del av pengen dom drar in på det, toppen!

Nu blir det knäckebröd och Alex Skarsgård, grääääjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0