vill inte lämna sängen


2010-11-28 @ 11:48:29

Kom hem strax efter två inatt, det var verkligen jättekul att jobba på examenshögtiden!! På sittningenm och timmarna därefter härjade vi mest, skrattat som bara den.
Vaknade nyss, borde gå upp och göra lite skolarbete men jag vill inte. Mange kommer om några timmar, vi har lite fysiologiuppgifter att göra. Sen är det Bi6-möte här hemma, vi ska ha pizzamys också!

Nu är veckan förbi och allt har gått bra; jobb på [hg], Herr&Dam och examenshögtiden.
Nästa vecka är betydligt lugnare (än så länge, får väl se efter mötet..)! Chiieefen fyller gammal så vi ska väl fira henne. Och så är det ju självklart Lussekraballen. Var inte på den förra året (brukar vara galet tryck på biljetterna) men i år när vi har alab så blir det nog att dra dit. Men det är nästa lördag. Jag ska hinna plugga en massa innan dess!

Dag 4- En dålig vana du har
En dålig vana jag har är att jag faktiskt svär ganska mycket, man låter inte så värst smart när man kallar folk fittnylle t ex :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0