torsdag. tror jag.


2010-11-18 @ 11:51:23

Är förvirrad. Kollade fel på schemat och missade min dumma föreläsning. Iväg på möte nu sen ska jag faktiskt sola & träna. Kors i taket! Men har en ledig eftermiddag, bäst att passa på. Sen behövs det städas och pluggas. Blöööhöö. Vi skulle skriva positiva lappar till alla i festeriet. Jag kom på det när jag kom hem från höstmötet halv elva igår kväll. Bra där. Först va jag rolig och skrev skämtlappar, sen kom jag på att chiieefen nog inte blir nå glad på mig om jag inte gör det ordentligt. Så då gjorde jag det bra. Eller ja. Haha. Imorgon är det freedag! Jag ska göra lite sponsjobb sen åka ut & handla med Mange, vi ska ha myskväll. Typ vi som ska vara med och tävla i HHH på lördag, vi ska sova hos Mange & Jonas och ha shotfrukost innan vi sticker iväg och åker buss buss buss. Haha. Pepp! Nej nu måste jag iväg, annars kommer jag komma försent till mötet.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0