så fel man kan ha.


2010-11-18 @ 18:29:49

Och jag som trodde jag skulle plugga och städa idag. HAH. Vi skulle ta foton till sånghäftena till Herr & Dam sittningen vi ordnar nästa fredag. Och efter det övade vi bruudar på vår stripp. Kommer bli asnajs, bara vi hinner klart. Så kom precis hem och har inte ork till att göra något. Funderar starkt på att städa igenom min garderob, ser ut som skit där, kläderna är bara inkastade. Gaaah. Eller så kryper jag ner i sängen medd datorn och kollar på film. Nää. Måste laga mat också. Buhu. Den här veckan har gått sakta, första sega veckan på år känns det som. Och det gör mig inte glad, bara irriterad. Blöö. Sen känns det som jag glömt något viktigt. Något jag borde ha gjort. Skitstörigt är det. Och jag är fattig. Resan till Göteborg förstörde hela min novembermånad. Drar mig från att ta av sparpengarna, så jag får helt enkelt äta makaroner i en vecka nu. Haha. Och dricka vatten. Låter som en kul vecka.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0