näää


2010-11-16 @ 15:20:16

Jag är lite trög, känns nästan som jag skulle vara på väg att bli sjuk, peppar peppar ta i trä!
Har somnat och vaknat med huvudvärk tre dagar på raken nu, skapligt irriterande. Dagen har hittlls bestått av termodynamiks labrapportskrivande med Otto, lektion och sen ut till Maxi. Behövde strumpbyxor till ikväll. Och frukost till imorgon. Och så slog jag på stort och köpte nagellack, haha. Ska börja fixa mig inför kvällen, har gått och blivit jättepepp! Vi ska hem till Mange & Jonas först och "förfesta", eller samla ihop oss i alla fall så vi kommer dit tillsammans. Nu ska jag halvsova en halvtimme eller något, kanske den där dumma huvudvärken kan försvinna!!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0