lördag.


2010-11-27 @ 08:38:58

Sittning igår, det var kul. Hade varit lite roligare om jag varit pigg, men det är som det är. Idag väntar jobb på examenshögtiden. Dom som tagit ut examen från typ maj-oktober får gå på examenshögtiden och vi ska vara marskalker, typ hjälpa till med alla förberedelser nu innan, sen typ bära fanor och shit när alla tågar in i salen. Plus att vi får sitta med på en sittning gratis som egentligen kostar 440 kr :P Men lite jobbigt, är ändå ungefär 15 timmars jobb, hela lördagen försvinner. Imorgon ska jag sova hur länge som helst. Och sen bara ligga och kolla på film fram tills vi har möte. Längtar.

Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner


Dom här knäppgökarna spenderar jag definitivt mest tid med, vi är som en stor familj!
Sjukt bra människor! <3


Sötaste Virsbo-brudarna!


Och bäst Sofia som inte är Virsbo-brud men väldigt bra ändå :) <3

Nehej, nu hinns det inge mer, måste snart gå ut, Mange kommer väl väl snart förbi och hämtar upp mig!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0