inte bra.


2010-11-22 @ 11:13:40

Vaknade upp med en dålig känsla i magen. Det är ganska mycket som händer nu. Vet inte riktigt. Jag är bara trött. Hela tiden. Trött trött trött. Blir ännu tröttare när jag kollar i min kalender. Och tentorna närmar sig. Känns som det kan bli världens flopp, tyvärr. Senaste veckorna har varit bergodalbana till 100 %, jag får inte ordning på mig själv. Eller på mitt humör. Eller på hur jag känner.

MEN, det enda att göra är köra på. Just nu har jag inte råd att sätta mig ner och fundera för mycket. Bara stänga av och hålla igång.

Därför är det dags att klä på sig, ska på möte angående examenhögtiden vi ska jobba på på lördag, sen hem till Otto för att skriva labbrapport, sen strippträning. Och om jag hinner & orkar blir det kanske Harry Potter med Tomsi.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0