Härry Pötter


2010-11-25 @ 00:33:04

Kom nyss hem, var på HP med Louise, den va ju jättebra!! Har inte alls gillat dom tidigare filmerna, böckerna har slagit dom med hästlängder men nu var det typ 2 år sen jag läste sista boken så därför var filmen asbra.

Sen var detden där listan, hihi

Dag 1- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Jag & Malin när vi var till Göteborg på Galliska Spelen

1) lever ett ganska otroligt, fantastiskt, galet, jobbigt, krävande och spännande liv förtillfället.
2) jag skrattar. åt det mesta.
3) lax är det äckligaste jag vet. försökte laga fisk & vara vuxen men det blev jätteäckligt. dum idé
4) festeristovven är det bästa plagget jag äger.
5) den luktar mögel (ovven alltså. inte jag)
6) ibland tror jag att den roligaste personen jag känner är mig själv. för ibland är det bara jag som skrattar åt min skämt..
7) jag har aningens svårt för att vara seriös.
8) ibland kan jag vara en riktg bitterfitta.
9) har en tendens att tänka alldeles för mycket.
10) vill inte gå & lägga mig för då måste jag snart upp och plugga termodynamik hela dagen.
11) termodynamik suger.
12) saknar kattorna (när jag är klar med mitt festerist år och kan börja vara hemma mer än bara för att sova ska jag skaffa mig en misse!)
13) nu börjar jag bli trött.
14) saknar mina föräldrar.
15) nu går jag och lägger mig.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0