finally friday!


2010-11-05 @ 09:04:18

Fast veckan har flygit förbi, jag har gjort tusen med grejer men ändå känns det som jag har lika mycket kvar att göra?! UUunderbart..

Idag kommer bästa brudarna :D Jag har bara en stressig dag framför mig innan dess; sitta och göra PR för Snuttelagsläpp 10-12, hem och städa lägenheten, tillbaka till campus och göra PR för Snuttelagsläpp 15-17, hämta Sofia på stationen, ut till Maxi och handla allt gott vi ska mummsa på i helgen, till stationen och hämta Elli, Anna och Anna. Pjuu, hoppas bara jag hinner städa lägenheten på tre timmar, jag brukar städa ganska segt.. Och har verkligen inte haft tid att göra det i veckan; typ igår var jag i skolan 08-19.30. Då är man inge vidare sugen på att städa när man kommer hem :P Neeheej, på med ovven och bort mot campus kanske?!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0