fin måndag


2010-11-29 @ 12:53:58

Jättehärligt väder ute, vill åka skidor! En skön promenad ute skulle vara skönt men jag är sjuk så ska dö lite i soffan.
Har hostat hela natten, vaknade med feber och ont i halsen. Men jag deppar inte för det, har inte varit sjuk på typ två månader, hela galet! Och typ alla andra i Bi6 har varit sjuka men jag har hållt mig frisk tills nu så det kan jag väl ta.
Ska ligga på soffan och vänta på att alvedonen ska verka, sen måste jag iväg och storhandla, därefter ska det lagas massvis med matlådor, skulle behöva tvätta och sist men inte minst plugga lite också.
Imorgon blir det skolan 08-21, inte jättepepp på det direkt men så är det ibland. Har massvis med möten den här veckan, sex stycken, men det är kul med möten! Haha.

Dag 5- Ett foto på en plats du varit på


Från Ayia Napa, längtar utomlands, en lugn semester: ligga och läsa hela dagarna, äta god mat. VÄRME!

Nehej. Nu ska jag ta det lugnt och skriva en inköpslista.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0