dumma tisdag.


2010-11-23 @ 07:24:00

Nu väntar veckans första jobbdag, jag ser fram emot fyra inatt när jag kommer hem och får sova fyra timmar, underbart..
Ska iväg på semenarium nu, i världens mest meningslösa kurs, kommunikation för nybörjare (den heter inte så egentligen, men det är var det känns som!). Jäkla filfak-kurs alltså. Vi ska ha debatt för/mot kärnkraften. Känns som jag är tillbaka på gymnasie, blaha. Kul att min grupp inte förberett sig minsta lilla, haha. Visar på hur awesome den här kursen är, eller inte. Därefter väntar 2 timmars strippträning (stressigt inför fredagen, vi ska ju uppträda för herrarna, så vi har två timmar varje dag hela veckan, gaah!)Sen tillbaka till campus för möte följt av lektion. Och när det är gjort ska jag hem och ligga i sängen tills mitt pass på [hg] börjar. Det är typ ganska kul att jobba där, MEN inte den här veckan när vi ska jobba två dagar till..

Nehej. Dags för frukost?!


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0