bättre.


2010-11-15 @ 18:45:21

Nu är jag faktiskt på bra humör. Trots tragglande med termodynamiks labrapport i 4 timmar. MEN, den blev klar i alla fall, superskönt att kunna pricka av det på min to do-list.

Ikväll tar jag det lugnt och småpluggar bara. Och tvättar lite. Imorgon är det bara en lektion, men har plugg-date med Otto hela förmiddagen. Sen är det tackfest på [hg], vi jobbar ju där några pass under hösten. Så dom bjuder på trerätters plus att vi får köpa dricka billigare under hela kvällen. NAJS. Men är inte så jättepepp, skulle behöva plugga istället, men kan inte missa "lönen" eller vad man ska kalla det. Fast mor sponsrade mig med ett par skitsnygga klackaskor, jag vill inviga dom :P

Ååååååh, jag vill se Harry Potter-filmen, men när?!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0