vilken dag är det egentligen?


2010-03-14 @ 13:57:36

Jag är helt förvirrad, ingen koll alls på dagarna. Såg att jag skrivit att sista tentan är på tisdag? Är den ju inte alls, den är på onsdag. Alla dagar flyter ihop, har knappt märkt av att det är helg.

Sitter i skolan nu & pluggar. Eller ja. Jag pluggar kanske inte, snarare läser en massa bloggar & kollar på massa kläder jag vill beställa. Lägger dom t o m i "korgen" eller vad man kallar det, sen när jag klickar vidare till kassan och inser att jahg inte har råd med det klickar jag bort allt. Sen börjar jag om. Hahaha! Har tagit lite paus från cellbiologin, Tom är iväg och fixar grejer, så nu när ingen ser mig slöar jag :p Det känns faktiskt helt OK inför imorgon, men blir nog kvar här till 7-8 ikväll i alla fall. Eftermiddags tenta imorgon, gillar förmiddagstentorna mer, nu ska man upp och gå omkring & vänta hela morgonen. Kommer heller inte ha någon ro i kroppen för lite sistaminuten-plugg (vilket inte ger något ändå).

Längtar till tenta-p är över, då ska jag gå på diet. Är omöjligt att vara nyttig dom här 14 dagarna, har knappt tid att laga mat så det äts ute flera dagar i veckan, äts godis & klägg medan man pluggar för att kunna fokusera. Jag ska fanemaj bara äta grönsaker några veckor efter nu. Sen har vi ju strip på vår första tilställning vi i Bi6 ordnar, och det är inte långt kvar, måste bli av med min "tenta-mage" tills dess, hihihi! Nej nu ska jag läsa lite mer om cytosklettet, typ det mest komplicerade ever. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0