vet ni vad?


2010-03-12 @ 21:17:06

Jag är MYCKET nöjd med min dag!
Började halv åtta i skolan, följt av 12 timmar mikro & cellbiologi. Jag & immunförsvaret är nu offeciellt best friends, börjar även komma överrens med proteintransport. Jag & Tom hann även få skäll av vår "granne" för vi skrattade för mycket, gå igenom hur vi ska lösa både miljö-och finanskrisen. Ni hör ju hur bra min dag har varit :D Avslutades på donken med Tom, aka FUA#1, och Markus.

Var faktiskt och hämtade ut mina böcker på Preem nu innan jag cyklade hem... Jag ska faktiskt inte plugga mer idag, utan istället duscha & krypa ner med en av mina böcker och fira att det är helg & att jag är på brabrabra humör! Fast i tenta-p finns ingen helg, imorgon tar jag dock "sovmorgon" till halv åtta. Sen beger jag mig till andra änden av stan där Tom befinner sig. Vi ska plugga arslena av oss. Och han ska baka kladdkaka åt mig :D Hejdå & nattinatti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0