torsdag


2010-03-25 @ 09:15:23

Ska bara byta om sen ner på stan och ragga lite converse & lite spons, plus hämta ut min ny overall!
Sen lektion mellan ett och tre, därefter mini-möte med Helena, chiifen, och sen kvällsmöte med hela gruppen mellan fem och sju. Är sektionspub på kvällen, och är lite "tvunget" att vi som är med i festeriet ska vara med på såna här tillställningar och syns liksom, men jag måste fan packa och städa mitt rum! Imorgon blir det stressigt, skola till tre, sen hinna hem och hämta upp allt jag ska ha med till Virsbo, vidare till Ida för att kunna klippa av benen på overallen och kanske hinna sprätta i sär den också. Klockan sex går tåget! Nej nu ska jag fixa iordning mig så jag kommer ner på stan till tio när affärerna öppnar! Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0